دوره تحلیلگری تکنیکال

ضرورت فراگیری تحلیل تکنیکال

هدف اصلی از سرمایه گذاری، کسب منافع آتی و افزایش درآمد می باشد. نتیجه معاملات هر شخص در بازارهای مالی از دو عامل اثر می گیرد. عامل اول تحلیل شخصی فرد (بنیادی) و عامل دوم رفتار سایر معامله گران می باشد (تکنیکال). برای شناسایی و تجزیه و تحلیل رفتار سایر معامله گرها، نیاز به کسب دانش تحلیل تکنیکال می باشد برای رسیدن به این هدف، سرمایه گذار باید توانایی تشخیص PRZ را داشته باشد تا بتواند استراتژی معاملاتی خود را بر اساس آن پایه ریزی کند. برای انجام معاملات حرفه ای و توانایی کسب سود مداوم در بازار های مبتنی بر لوریج، مانند بازار فارکس و ارز دیجیتال، کسب دانش معامله گری بر اساس فرکتال نیز از الزامات موفقیت در این مسیر خواهد بود.

دوره تحلیلگر تکنیکال مقدماتی

دوره تحلیلگر تکنیکال مقدماتی

در دوره تکنیکال مقدماتی ابتدا نرم افزارهای لازم برای انجام تحلیل تکنیکال آموزش داده می شود.سپس دانشجویان با تعریف PRZ و مشخصات آن آشنا شده و در ادامه الگوهای ریورسال شمعی و کلاسیک و سطوح تکنیکی استاتیک، داینامیک و هارمونیک آموزش داده خواهد شد.در پایان نحوه رسم و کاربرد دامنه های فیبوناچی و سناریوهای ممکن در تحلیل تدریس می شود.
دوره تحلیلگر تکنیکال پیشرفته

دوره تحلیلگر تکنیکال پیشرفته

در دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته دانشجویان با پترنهای هارمونیک و نحوه شناسایی و کاربرد آنها در تحلیلگری آشنا می شوند. در ادامه دوره انواع اندیکاتورهای روند نگار و نوسان نگار و روش کار با آنها آموزش داده می شود. در انتهای دوره کاراموزان به طور کامل با تئوری الیوت آشنا شده و روش تحلیل فاصله بین دو PRZ با روش تحلیلی الیوت تدریس می شود. به نحوی که کاراموزان توانایی تحلیلگری را در سطح پیشرفته فرا می گیرند.
دوره معامله گری فرکتال

دوره معامله گری فرکتال

پس از پایان دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته تحلیلگری تکنیکال، و کسب توانایی و مهارت تحلیل نموداری در بازارهای مختلف، حال نوبت به یادگیری مهارت در خرید و فروش و کسب سود می رسد. برای فهم بهتر و دقیقتر هندسه حرکت قیمت، نظریه گام تصادفی تشریح شده و هندسه فرکتالی تدریس می شود. در این دوره کاراموزان با انواع سفارشات خرید و فروش و مدیریت سرمایه آشنا شده و توانایی معامله بر اساس فرکتال را کسب می نمایند.