دوره آموزشی تحلیلگر حرفه ای بازار سرمایه

تماس با ما

09100110014
025-36633976

ایمیل به ما

fxnba@yahoo.com

فکس

025-36633976

آدرس

قم میدان شهرداری ورودی بلوار هفتم تیر سمت راست گروه مالی و سرمایه گذاری تجارت نوین
کلیات دوره تحلیلگر حرفه ای بازار سرمایه و لیست شهریه

مقدمه:

آموزش سرمایه گذاری را می‌توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست که می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری باشد.

اهمیت آموزش دیدن قبل از ورود به بازار بورس را می‌توان از دو بعد مورد بررسی قرار داد. جنبه‌ی فردی و جنبه‌ی جمعی. کسب آگاهی، دانش و تجربه و آشنایی با مفاهیم مالی و سرمایه گذاری در هر دو بعد تاثیر غیرقابل انکاری برروی سودآوری فرد سرمایه گذار و توسعه بازار سرمایه در سطح کلان خواهد داشت.

تعریف و هدف دوره:

آشنایی با مبانی آموزشی طراحی شده در این پودمان و به کارگیری این روش‌ها، دانشجو را در انتخاب سهم سودده و تشخیص زمان مناسب جهت خرید و فروش کمک می‌کند. اصلی‌ترین روش‌های تحلیل در بازار بورس اوراق بهادار که یادگیری آنها بسیار حیاتی است، شامل دوره های آموزشی تحلیلگری تکنیکال – تحلیلگری بنیادی – ارزشیابی اوراق بهادار – مدیریت پورتفو می باشد که دانشجویان شرکت کننده در این پودمان به مهارتهای مذکور دست می یابند

ضرورت و اهمیت دوره:

شما به عنوان سرمایه گذار و فعال بازار بورس باید قبل از هر اقدامی نسبت به کسب اطلاعات و مهارت سرمایه‌گذاری، قدم در مسیر آموزش بگذارید. بازار سهام قواعد و ادبیات خاصی را دارد که عدم آشنایی با آن‌ها می‌تواند موجب آسیب رسیدن به شما و دارایی‌تان گردد.

شایستگی¬ها و مهارت های قابل انتظار:

تحلیلگر حرفه ای بازار سرمایه شخصی است که توانایی تحلیل اقتصادی کلان، چرخه های تجاری رونق و رکود، سیاستهای پولی و مالی و اثرات این سیاستها بر روی سرمایه گذاری را شناسایی کرده و بتواند صنایع برتر را با توجه به اوضاع کلان اقتصادی کشور انتخاب کرده و شرکتها و صنایع مختلف را در گروه های صنعتی منتخب، بر اساس معیارهای متنوع رتبه بندی کند.سپس ارزشیابی شرکتهای منتخب را انجام داده و نسبت به خرید سهام ارزنده و تشکیل پورتفوی بهینه اقدام نماید.

سطح آموزشی:

استاندارد دوره های آموزشی بر مبنای منابع آزمونهای بین المللی CFA و CFTe می باشد

 تكمیلی بین سطوح تحصیلی دیپلم و كاردانی (دیپلم – كاردانی)

 تكمیلی بین سطوح تحصیلی كاردانی و كارشناسی (كاردانی – كارشناسی)

 تكمیلی بین سطوح تحصیلی كارشناسی و كارشناسی ارشد (كارشناسی – كارشناسی ارشد)

 تكمیلی بین سطوح تحصیلی كارشناسی ارشد و دكتری (كارشناسی ارشد – دكتری)

شغل قابل احراز / مهارت¬ تکمیلی شغل :

با توجه به توسعه روزافزون و رشد بازار سرمایه در ایران و افزایش تنوع محصولات مالی، به منظور تربیت و آموزش نیروی انسانی ماهر و کارآمد برای تحلیلگری بنیادی و تکنیکال، ارزشیابی، تشکیل پورتفو و انجام سرمایه گذاری بر روی دارایی های مالی و فعالیت در نهادهای بازار سرمایه شامل کارگزاری ها شرکتهای مدیریت سرمایه سبدگردانها به عنوان تحلیلگر این پودمان طراحی شده است.

ضوابط و شرایط پذیرش:

الف : قبولی در آزمون ورودی

شرط پذیرش در دوره های آموزشی، قبولی در آزمون ورودی می باشد.

ب : (حداقل مدرك تحصیلی/رشته تحصیلی) :

1-  دیپلم متوسطه (رشته های مورد نظر: ریاضی و تجربی و اقتصاد) به همراه 5 سال تجربه کاری مرتبط

2-  کاردانی (رشته های مورد نظر: .مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، رشته‌های مدیریت و حسابداری ) به همراه 2 سال تجربه کاری مرتبط

3-  کارشناسی (رشته های مورد نظر: .مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، رشته‌های مدیریت و حسابداری) به همراه 0 سال تجربه کاری مرتبط

4- کارشناسی ارشد (رشته های مورد نظر: .مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، رشته‌های مدیریت و حسابداری) به همراه 0 سال تجربه کاری مرتبط

گواهینامه دوره:

به دانشجویانی که در آزمون های پایان دوره نمره بالای 16 کسب کنند گواهینامه شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

در صورت قبولی در آزمون پایان دوره، دانشجو می تواند در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای جهت کسب گواهینامه مهارت بین المللی شرکت کرده و گواهینامه معتبر در 186 کشور جهان را به دست آورد.


ثبت نام در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای

سرفصل دوره های آموزشی حرفه مشاوران سرمایه گذاری ومالی


Image